Senarai Hotel Budget di Johor Bahru

Senarai Hotel Budget di Johor Bahru
http://4.bp.blogspot.com/-8TlITuBhZsQ/VG7NaZLdi9I/AAAAAAAAAqk/sjP1ht692Ng/s72-c/hotel%2Bmurah%2Bdi%2Bjohor%2Bbahru.jpg
hotel budget Johor Bahru - Johor Bahru adalah bandar yang berada di bahagian selatan Malaysia ini ternyata mempunyai banyak objek pelancongan yang menarik untuk didatangi. Dari kedua-tradisional sampai kelas dunia berpadu menjadi satu di Johor Bahru. Johor Bahru merupakan pusat perindustrian, logistik, serta perdagangan.Meski berstatus sebagai bandar industri moden, Johor Bahru juga terkenal akan objek pelancongan alam berupa laut, hutan dan sungai yang indah.

Senarai hotel budget di Johor Bahru :

hotel murah di Johor Bahru
1. Zoom Inn Boutique Hotel 
Location : Unit 7, 8 & 9, Block 7, Danga BayJalan Skudai, Danga Bay, Johor Bahru

Review : Tempat yg tenang sebab tak bising. Sesuai untuk yang datang berdua dan tak bawa banyak bag.Kalau nak tempat yg happening, shopping ini bukan tempat yang sesuai untuk anda.Tepat untuk para backpackers.



hotel di johor Bahru Princeton
2. Princeton Hotel 
Location : No. 47, Jalan Indah 15/2, Bukit Indah, Perling, Johor Bahru, Malaysia
Review : Lokasi hotel berdekatan dengan kedai makanan segera 24 jam. Berhampiran dengan pusat membeli belah aeon.Kakitangan perkhidmatan adalah sangat mesra.


hotel bajet johor bahru
3. Lotus Hotel Johor Bahru
Location : No 23, Jalan Permas 10/3, Bandar Baru Permas Jaya
Review : Hotel di Johor Bahru ini berhampiran dengan Mc Donald dan kedai 24 jam 7 eleven.


hotel skudai
4. Skudai Baru Hotel 
Location : 2 Jalan Ronggeng 2, Taman Skudai Baru
Review : Hotel murah di Johor Bahru ini lokasinya mudah dicari dan harganya murah untuk pelancong.


hotel di johor
5. Warm Blanket Hostel
Location : 20A, Jalan Indah 25/16 ,Taman Bukit Indah, Perling
Review : Hostel murah di johor dan dapat memuatkan ramai orang.We loved everything in this quaint hostel. From the design of the quad room, the hospitality of the staff, the cheap but delicious Malay food served downstairs and it's very close to Legoland. It's only 30 minutes to Singapore. The bus stop for CW3 (to Jurong East) is just nearby and you can hop on to your bus to Singapore in an instant. We also did not have a hard time going to Legoland because we arranged it with their staff. For only 18RM, you got a car that will bring you to Legoland. Amazing indeed! We will definitely be back at this hostel when we go and visit Legoland Water Park next time.

Bagi pelancong Johor Bahru sering kali menjadi alternatif dari Kuala Lumpur ketika ingin melancong. Keunggulan Johor Bahru sebagai tempat kedua adalah lokasi yang sangat dekat dengan Singapura, sehingga memudahkan pelancong luar negeri yang ingin melawat Singapura dan Malaysia sekaligus dalam 1 perjalanan.Semoga senarai hotel di Johor Bahru ini membantu Anda.Selamat menginap.

please :