Senarai Hotel Budget di Port Dickson

Senarai Hotel Budget di Port Dickson
https://2.bp.blogspot.com/-9Vn6oScYfAE/VCC_HIusnEI/AAAAAAAAAlQ/LxVQGCU46Es/s72-c/merlin%2Bhotel.jpg
Hotel Budget di Port Dickson - Port Dickson merupakan kawasan pantai yang indah dan menjadi tujuan untuk bercuti di akhir minggu sehingga ramai para pelancong ketika hari libur.Diantara tempat menarik di Port Dickson adalah Teluk Kemang dan Teluk Biru (Blue Lagoon), Jeram Gading Negeri sembilan, Air Terjun Lata Kijang Negeri Sembilan, pantai Lagun Biru Negeri Sembilan, Star-Fresh Agro Park Negeri Sembilan, Rembau Crystal , Muzium Tentera Darat , Muzium Daerah Tampin Negeri Sembilan, Kampung Stay Padang Lebar , Istana DiRaja Seri Menanti Negeri Sembilan dan Homestay Kampung Pelegong, Kompleks Kraf Tangan Negeri Sembilan.Baca maklumat tempat pelancongan menarik di Port Dickson.Berikut senarai hotel murah di Port Dickson untuk bercuti di akhir minggu :

merlin hotel
 Merlin Hotel
Review : Selesa,dekat dengan pusat bandar dan juga pantai, kamar bersih, sunyi dari kesibukan dan layanan yang baik.


hotel eagle
 Eagle Ranch Resort Port Dickson
Review : Satu percutian yang menarik, hotel yang penuh dengan aktiviti dan tidak bosan apabila kesana, penginapan yang selesa disamping dekorasi yang menarik dengan konsep cowboy.


E-Hotel
Review : Bilik yang selesa, penghawa dingin berfungsi dengan baik dan hotel bajet yang murah.Bilik hotel yang besar dan selesa serta katil yang besar, bilik air juga besar dan lengkap dengan water heater dah hair ryer. Terdapat supermartket di sebelah hotel ini yang memudahkan penginap untuk membeli barangan runcit. Kedai makan halal dan local juga banyak di tempat berdekatan, terdapat bazar pada waktu malam untuk barangan kraf tangan dan tradisional.


hotel waterfront
Waterfront Boutique Hotel
Review : Bilik yang luas sesuai jika membawa anak kecil dan orang tua, kelengkapan toilet yang moden dan bersih tidak berbau.




please :